Klacht Slotenmaker Arno: Ongeinformeerd over een veelste dure prijs

Robin indahood

Genaaid!
Een vriendin was in mijn huis en toen zij mijn huis verliet had zij mijn huissleutels in de brievenbus gedaan. En mijn brievenbus sleutel lag in huis, dus ik moest mijn brievenbus openbreken om de huissleutels te krijgen.
Ik belde de slotenmaker om kwart over 12 snachts.
Om 1uur komt die dan eindelijk aan.

Hij vertelde me dat het waarschijnlijk veel makkelijker is om de deur open te breken dan de brievenbus.
Hij vertelde me dat het 169euro zou zijn.
Ik stopte hem, en vertelde dat ik dat bedrag veelste veel vond. Ik belde een buurtbewoner en vroeg of hij misschien de sleutel uit e brievenbus kon krijgen. Hij zij Ja misschien, maar ik zei laat maar ik laat het de slotenmaker doen.

Uiteindelijk ondanks de slotenmaker zei dat de brievenbus veelste moeilijk zou zijn om te openen ging hij de brievenbus openen. Omdat ik hem ertoe pushte. Ik vertelde hem dat ik hoopte dat het minder dan de 169 euro zou zijn.... en in 30 seconde ging de brievenbus klakeloos open!

Hij maakte de bon en gaf mij een rekening van 400 euro!
Ik zei dat ik dat niet terecht vond, Omdat de deur 169 euro zou zijn! En hij vertelde mij een heel verhaal hoe de rekening werkt en dat met nacht tarief en blablabla het meer is.

Ik vertelde hem dat hij mij vertelde dat de deur 169 euro zou zijn. Dus dat ik het niet terecht vond, Omdat ik niet ben geinformeerd over een bedrag van 400 euro! Maar over een bedrag van 169!

Lekker delen, en geen service van hen aanvragen!
Ik werd geholpen door Adam, een hele lieve gast, die hopelijk gaat toegeven dat hij me niet en verkeerd heeft geinformeerd!

Of misschien is dat deel van hun service! Net zoals ik het al raar vond dat hij veel liever de deur voor meer geld wilde open maken dan de kleine brievenbus in 30 seconde!

De reclame met een bedrag van 10 euro werd 400 euro bij mij :)

FAKE SERVICE! Neem pas mijn woord terug als ik 231 euro van ze terug krijg! Het verschil van 169 naar 400.

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?