Klacht Slotenmaker Arno: opgelicht !!!!of foutje ???

J.T.P. van Haasteren

6 juli heb ik slotenmaker-arno ingeschakeld, vooraf heb ik aangegeven dat de deur was dicht gevallen en dat de sleutels binnen lagen. Andere slotenmakers hadden geen tijd vandaar dat ik bij slotenmaker-arno terecht kwam. Op de site van deze slotenmaker staat:" We biden de hoogste kwaliteit voor een betaalbare prijs, daarom kunt u vertrouwen op ons glashelder aanbod. Geen onaangename verrassingen achteraf."
Na reparatie werd aangegeven dat ik een bedrag diende te betalen van €723,28.
Dit bedrag is buitengewoon disproportioneel. Gezien ik mijzelf op dat moment geen raad wist heb ik maar per pin betaald en de zeer hoge kosten geaccepteerd. Naderhand heb ik na in conclaaf te zijn geweest met kennissen nader onderzoek verricht betreffende het disproportionele in rekening gebrachte bedrag. op de website van consumentenbond werd een richtlijn getoond waar je van af kan lezen wat wel een redelijk bedrag qua slotenmakerskosten is. Zo is op deze website het volgende aangegeven :" Volgens brancheorganisatie NSSG mag het overdag openen van een deur zonder veiligheidsstrip op het kozijn nietr meer dan € 125 inclusief btw kosten. ( het was bij mij 17.45 uur)
Een nieuwe cilinder ( met 2 sterren SKG) hoeft niet meer dan € 30 te kosten.
Indien ik dit vergelijk met de rekening van slotenmaker-arno constateer ik dat de bij mij in rekening gebrachte kosten onredelijk en disproportioneel hoog zijn.

slotenmaker-arno
mijn factuurnummer is 106
vlg mij kunt u bovenstaande nagaan
gesteld volgens de consuementenbond zou mijn rekening dus niet boven de €200
kunt u contact met mij opnemen zodat u de resterende €523,28 aan mij kunt terugstorten

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?