Klacht Slotenmaker Arno: Oplichter

# 321938
MCA

Beste allemaal, helaas hebben we hier te maken met een oplichter. Meneer werkt onder meerde KVK-nummers waarvan 2 al niet meer bestaan. De andere 2 staan onder 2 verschillende namen, dat maakt het allemaal al heel vaag. Ik zelf ben een medewerkster van een WEL eerlijk slotenmakers bedrijf. Ik krijg vaak telefoontjes van mensen die de dupe zijn van Arno... Het schijnt dat hij ook met een telefoonnummer werkt die erg op het nummer van ons lijkt, dus zo krijg ik vaak de klachten binnen. Ik vind het ronduit schandalig dat er nog niks tegen dit bedrijf gedaan is. Als je internet even uitpluist kom je zoveel narigheid tegen over dit bedrijf... Dan zouden we als maatschappij hier wel wat aan mogen doen lijkt me?! Ik adviseer jullie allemaal die de dupe zijn geworden van deze man je bij te laten staan door bijvoorbeeld de consumenten bond, aangifte te doen of verdere maatregelen te ondernemen! In sommige gevallen kan het probleem niet worden opgelost wettelijk gezien. Maar we kunnen wel zorgen dat dit aangekaart word en vroeg of laat deze man gepakt kan worden!

Uitzoeken hoe dit zit en zorgen dat dit bedrijf verdwijnt.

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?