Klacht Slotenmaker Arno: Oplichterij!

NDenbosch

Vorige week slotenmaker Arno gebeld i.v.m buitensluiten. Mijn verzoek was om mijn deur te openen d.m.v 'flipperen'. Mijn deur is eerder geopend op deze manier. Ten eerste kwamen er twee heren 1,5 uur later!! Dus, binnen 20 min is een loze belofte. Het 'flipperen' was volgens 1 jongeman onmogelijk! Erg raar aangezien dit eerder wél is gebeurt en bij medebewoners ook. Meneer kon het niet geloven, aldus meneer Kishan (ik ben van meneer zijn naam op de hoogte aangezien hij me later op fb aan wilde melden). Meneer zou en moest gaan boren waarbij de kosten tot €400,- op zou lopen. Toen ik meneer meldde dat ik dit niet wilde, ik mijn vorige slotenmaker widle bellen, probeerde hij het nog een keer. En tadaa, het lukte ze binnen 5 min om mijn deur te openen. Vervolgens was zijn aanbod nog om handje contantje te betalen. De factuur die ik via de mail zou ontvangen heb ik tot op heden niet ontvangen. Tot slot, zag ik op fb, dat meneer Kishan uit Leiden komt. Dát verklaart die 1,5 uur!! Ik heb twee klachten ingediend, via de site zelf én via de mail. Geen reactie ontvangen. Heb gebeld, waarbij ik afgewimpeld word. Kortom, oplichters. Mijn eigen fout dat ik zomaar een slotenmaker kies van internet maar wil anderen ervoor behoeden.

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?