Klacht Slotenmaker Arno: Oplichting en gebruik maken van een benarde situatie!

Sabine35

31 juli 2017 heeft mijn vriend de sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten. Toen hij het vuilnis buiten ging zetten, is de deur dichtgevallen. Dit op een erg ongelukkig moment, nl. net voordat we weg moesten rijden naar het vliegveld om op vakantie te gaan. Heb eerst de politie gebeld, maar die gaf als oplossingen òf zelf een raampje intikken òf een slotenmaker laten komen. Mijn vriend wilde geen raampje intikken, want zo snel kan er geen glasservice komen om het te maken. Dus heb ik op google gezocht voor een sloenmaker. Slotenmaker stond bovenaan de lijst, dus verwacht je dat deze betrouwbaar is. Aan de telefoon werd mij verteld dat hij binnen 30-40 minuten er zou zijn. Het duurde inderdaad zeker 40 minuten voordat hij er was. Daardoor hadden we erge haast om nog op tijd naar het vliegveld te komen. Aan de telefoon werd overigens ook gezegd, nadat ik meerdere malen om een prijsindicatie heb gevraagd, dat het niet veel meer dan 100 euro zou kosten. Eenmaal de monteur hier, begint hij te rekenen en komt uit op meer dan 800 euro!!! 169,- starttarief ofzo, 30,- voorrijkosten, slot ongeveer 300,- etc. Omdat we helaas geen tijd meer hadden, konden we niet anders dan afrekenen en de overbuurvrouw vragen om een oogje in het zeil te houden. We hebben meerdere malen gezegd dat dit belachelijk was, maar uiteindelijk voor 700 toch afgerekend. Oplichting!!
Slot wat geplaatst is kost ongeveer 37 euro en er is schade aan de deur en deurklink!!! Wij willen ons geld terug en de schade vergoed hebben! Tig keer gebeld, meteen na onze vakantie. Krijg alleen maar smoezen dat de monteur terugbelt en dat een creditnota niet makkelijk zal gaan, bla bla bla. Nog steeds geen telefoontje terug gehad, terwijl dit beloofd wordt. Ik heb zeker 3 keer zelf gebeld, maar steeds dezelfde kerel die smoezen verzint en onzin praat.

Dus: we willen ons geld terug en de schade vergoed hebben! zo niet, dan ondernemen we verdere stappen!

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?

2. Stuur een juridische brief