Klacht Slotenmaker Arno: Oplichting/fraude door Slotenmaker Arno

Marleen575

Slotenmaker Arno gebeld (0900-0400292) nadat ik mezelf op een mooie ochtend had buitengesloten. Na anderhalf uur (dus niet na, zoals beloofd op de site, twintig minuten), kwam de slotenmaker. Slot moest worden open geboord. Vervolgens moest een nieuw slot worden besteld. Op mijn vraag wat dat ging kosten mompelde meneer 'vijftig euro'. Aan het einde van de dag kwam meneer terug, kosten € 762,23. Dat zou zijn omdat ik 'een nooddienst' had gebeld. Het slot bleek bovendien niet te werken, en, na inzet van een echte slotenmaker, blijkt het ook nog eens een inferieur slot te zijn. Ik heb na onderzoek via Google (wat blijken er veel malafide slotenmakers te zijn!!!) opnieuw het 0900 nummer gebeld. Verzocht om mij € 612,23 terug te betalen. Dat doet meneer dus niet. De 'slotenmaker' die bij mij thuis kwam blijkt een ROC student te zijn (Kishan M.) die een detailhandelsopleiding volgt.
'Slotenmaker Arno' blijkt zowel onder de bedrijfsnaam KeyService en KM lock te werken. KeyService is gevestigd in Helmond, Tulpstraat 8, de eigenaar is ene meneer F. Findikci. KM lock is gevestigd op de Dr Bouwdijkstraat 12 c in Zoeterwoude, geen idee wie daar de eigenaar van is, maar het KvK nummer is bij de KvK niet bekend (althans, ik kon het niet vinden).
Op internet zie ik tal van klachten over deze 'slotenmaker'. Ik heb intussen aangifte gedaan bij de politie over deze manier van handelen, van de factuur klopt niets, ik ben fout voorgelicht en bovendien deed Kishan mij de suggestie om de verzekering maar voor te liegen.

Terugbetaling van € 612,23; dan heb ik meneer voor het voorrijden, het open boren en het plaatsen van het slechte, niet werkende slot, ruim betaald, maar het zij zo.

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?