Klacht Slotenmaker Arno: Slotenmarker Arno vraagt te veel voor diensten

sss01

Mijn vriend kon vannacht helaas niet binnen komen, doordat de sleutel vast bleef zitten in het slot. Wij hebben hiervoor Slotenmaker Arno gebeld en toen wij hen vroegen wat het ging kosten, antwoorden zij de rijkosten zijn 30 euro. Heel vaag dus. Achteraf is hij 15 minuten bezig geweest, met de sleutel eruit te halen en het slot open te breken. Wij hebben uiteindelijk niet een nieuw slot ontvangen en wij waren 445 EUR kwijt.

In de ochtend heb ik gebeld met andere slotenmakers en die vragen voor het nachttarief en hetgeen wat hij gedaan heeft gemiddeld 150 EUR voor.
Zij maken gewoon misbruik van het feit dat het midden nacht is, wij naar bed willen en dus het bedrag wel betalen.

Ik heb al telefonisch gevraagd om een factuur, maar hier wordt heel vaag over gedaan. Hopelijk zal ik deze nog ontvangen.

Online wordt geadviseerd om aangifte te doen en dat zal ik dan ook doen. Daarnaast ook maar rechtsbijstand erbij halen

Gezien het nachttarief uiteraard wat hoger ligt, wil ik gewoon 280 EUR terug krijgen.

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?