Klacht Slotenmaker Arno: Veel te hogen kosten gerekend door arno.slotenmaker.nl

Klachtnummer
# 268955
Gebruiker
Danielle_1988
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als vriendendienst paste ik tijdens de vakantie van een vriendin op haar huis en kat. Toen ik naar binnen wilde brak de sleutel van de berenklauw af. Via de website www.slotenmaker-arno.nl en het telefoonnummer 0900 0400 292 een slotenmaker gebeld.
Na een eerste evaluatie gaf de monteur aan het slot te gaan uitboren en dat dit 169 euro zou gaan kosten. Toen hij klaar was met zijn werk en de bon werd opgemaakt kwamen hier nog een heleboel extra kosten bij, waardoor het totaalbedrag op 525 euro uitkwam.
De specificatie:
Inzet deuropening: 169
voorrijkosten: 30
Tot zo ver prima! Daarna de extra kosten:
Zondagtoeslag: 169
Meerwerk: 2 keer 15 minuten: 50
Materiaalverbruik: 15.95
BTW: 91

Mij is niet verteld dat de prijs die de monteur noemde excl. de zondagtoeslag was, daarnaast begreep ik later dat de btw niet achteraf had mogen worden toegevoegd, maar dat dit al incl. had moeten zijn. Daarnaast heeft de monteur, behalve zijn boormachine, geen enkel ander materiaal hoeven te gebruiken, er zijn immers geen nieuwe sloten geplaatst o.i.d

De oplossing

Terugbetaling van de extra zondagtoeslag, materiaalverbruik en BTW

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker Arno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Arno?