Wij vinden dat Slotenmaker Centraal Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Slotenmaker Centraal Rotterdam: Slotenmaker Centraal heeft ons laten zitten en is onbereikbaar!
Details
Klacht
Twee maanden geleden is er een slotenmaker bij ons langs geweest van Slotenmaker Centraal. De cilindersloten in de dames- en herentoilet moesten vervangen worden. De slotenmaker heeft bij de herentoilet precies dezelfde cilinderslot erop gezet en heeft ons achtergelaten zonder enige slot op de damestoilet. Langer dan een maand gewacht op een cilinderslot die zogezegd uit Duitsland moest komen, omdat het ''speciale'' afmetingen heeft. Nadat ons geduld op was hebben we afgesproken dat we het geld terug willen ontvangen. Tot op heden hebben wij niks ontvangen en is meneer onbereikbaar.Gewenste oplossing
Wij willen ons geld z.s.m. terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.