Klacht Slotenmaker Centraal Rotterdam: Slotenmaker Centraal heeft ons laten zitten en is onbereikbaar!

Klachtnummer
# 394119
Gebruiker
Dilara
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Twee maanden geleden is er een slotenmaker bij ons langs geweest van Slotenmaker Centraal. De cilindersloten in de dames- en herentoilet moesten vervangen worden. De slotenmaker heeft bij de herentoilet precies dezelfde cilinderslot erop gezet en heeft ons achtergelaten zonder enige slot op de damestoilet. Langer dan een maand gewacht op een cilinderslot die zogezegd uit Duitsland moest komen, omdat het ''speciale'' afmetingen heeft. Nadat ons geduld op was hebben we afgesproken dat we het geld terug willen ontvangen. Tot op heden hebben wij niks ontvangen en is meneer onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Wij willen ons geld z.s.m. terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker Centraal Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Centraal Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen