Klacht Slotenmaker Centraal: ik wil garantie reparatie van die sloten maker centraal zonder kosten en zonder kwaadheid of stress

sad Niet opgelost
gene abonnee

Ik heb een paar weken geleden een penslot laten vervangen door een slotenmaker van sloten maker centraal en het metalen deel wat in de deur sponning moet zette hij er niet in, en a.d. buitenkant kun je nu met dit nieuwe slot de deur niet op slot doen en niet openen, en dat terwijl ik het penslot heb vervangen, omdat de sleutel uit mijn brievenbus is gevist en er ingeslopen werd met smoesjes bij ander slotenmaker dat de toenmalige buurman in mijn woning woonde en zijn sleutelbos zoek was, ik moest dus het penslot vervangen voor de veiligheid, ik moet onderweg kunnen zonder risico van insluipen. Het vorige penslot kon je wel van buiten openen en sluiten.
Nou heb ik die slotenmaker een paar keren gebeld en gemailed maar hij geeft geen concreet antwoord als ik hem wijs op garantie reparatie wat je mag veronderstellen als het nieuwe slot niet functioneert; hij heeft nu nog niet een
slotenmaker naar mij toegestuurd voor die garantie werkzaamheid. Ik wil heel graag zonder dat die slotenmaker kwaad wordt (die meneer die het slot verving
had vrouwonvriendelijk gedrag) dat die slotenmaker centraal een garantie
bij mij komt verrichten. Ik heb al 139euro betaald.

nou een garantie reparatie voor herstel werkzaamheid van wat hij verzaakte te verrichten, het nieuwe slot moet tenslotte goed functioneren en de deur moet van buiten op slot en open gedraaid kunnen worden soepel zonder geduw of getrek aan de deur knop, die slotenmaker die komt moet ok zijn en niet vervelend worden - telefoonnummer 06-57184252 slotenmaker

Wij vinden dat Slotenmaker Centraal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

gene abonnee
dat die slotenmaker een gratie reparatie verricht te weten: het vervangen penslot aan de buitenkant ook werkzaam maken zal dus openen en sluiten moet van buiten als je onderweg gaat lukken, want dat is nu niet het geval en dan te weten dat je juist een veiligheids slot nodig hebt om inbreken te voorkomen - en een sloten maker die prettig overkomt en vrouwvriendelijk is

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Centraal?