Klacht Slotenmaker de Bruin: Td slotenservice / slotenmaker de bruin: niet leveren wat ze zeggen te geven voor veel te veel geld

Pieter

Ik heb dit bedrijf benaderd welke uiteindelijk naar de naam td slotenservice luistert met KvK nummer 729319060000. Zij kwamen mijn slot openen na buitensluiting. Aangegeven dat 30 euro voorrijdkosten gerekend werden en de rest ter plekke bekeken zou worden. Zij kregen helaas het slot niet open. Zonder overleg over wat en de kosten, werd mijn slot open gebroken en een nieuwe geplaatst. Zij gaven aan een goed en gecertificeerd slot te plaatsen met een x aantal jaar garantie. Na het plaatsen rekenden zij incl btw, 686 euro omdat het slot duur was ivm certificering ed. Ik moest direct afrekenen ivm haast en dat het geld toch wel via de verzekering terug te krijgen was. Nadat zij weg waren heb ik het slot opgezocht op internet, en bleek het een goedkoop yale slot te zijn van 40-70 euro zonder certificering. De adresgegevens op de factuur kloppen overigens niet. Het bedrijf zelf is gevestigd in Helmond. Op de website www.slotenmaker-de-bruin.nl is helemaal niets aan contactgegevens of KvK gegevens te vinden. De volgende dag heb ik contact opgenomen en verteld dat zij een verkeerd slot hebben geplaatst, namelijk een niet gecertificeerd slot wat niet in de buurt komt van wat zij gerekend hebben. Ik wilde graag alsnog een juist slot of mijn geld wat teveel betaald is, terug. Zij gaven aan het geld al te hebben en mijn handtekening te hebben, dus dat zij niets gaan doen. Daarnaast krijg ik de leugen te horen dat zij mij van tevoren op de hoogte hebben gesteld van de prijzen. Dat is absoluut niet waar. Tip: kijk op www.nssg.nl om betrouwbaardere slotenmakers te vinden!

Geld retour wat teveel betaald is.

Wij vinden dat Slotenmaker de Bruin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker de Bruin?