Klacht Slotenmaker-expert.nl: Niet op komen dagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 598306
Gebruiker
D.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gebeld om een afspraak te maken voor het plaatsen van nieuwe sloten. Dezelfde week op donderdag zou er tussen 12.00 en 18.00 een monteur langskomen. Die donderdag zou ik nog een tijdsvak van 2 uur krijgen. Niemand is die dag geweest. Er wederom achteraan gemaild, of er die dag nog iemand zou komen, geen reactie. Twee dagen later weer gemaild of er nog contact kan komen voor een nieuwe afspraak. Tot op heden niks vernomen.

Gewenste oplossing

Het bedrijf had contact op moeten nemen, om een afspraak in te plannen. Inmiddels als een ander bedrijf gevonden, die binnen twee minuten belde.
Geboden oplossing
Er is totaal geen reactie gekomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    D.
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie gehad

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-expert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen