Klacht Slotenmaker-graag.nl: Ben gewoon opgelicht

Klachtnummer
# 293450
Gebruiker
Erwindekok27
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wegens een kapot slot hebben we via een centraal nummer ‭(085) 130 18 95‬ een slotenmaker laten komen. Binnen een kwartier heeft hij het cylinderslot uit de deur verwijderd. De deur ging echter nog niet open, waarschijnlijk omdat de vierpuntssluiting kapot was. Met de mededeling dat hij met het juiste gereedschap terug zou komen heeft hij ons wel het volledige bedrag voor zijn inzet (nooddienst deuropening) laten betalen. Na tien dagen heen en weer bellen voor een nieuwe afspraak en na veel soorten smoesjes aangehoord te hebben heeft hij ons uiteindelijk aangeraden een andere slotenmaker te zoeken. Oplichters let op
Niet bellen www.slotenmaker-graag.nl

De oplossing

Geld terug!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker-graag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-graag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen