Klacht Slotenmaker Jan Willem: Opgelicht door dit bedrijf

Klachtnummer
# 378818
Gebruiker
Daan_V
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Opgelicht door dit bedrijf. Staat op de website dat er binnen 30 minuten iemand bij je is, was echter pas na 60 minuten.
Hierbij is ook nog ons kozijn kapot gemaakt door degene die ons slot ingeboord heeft, terwijl er op de website wordt vermeld dat ze ervoor zorgen dat het schadevrij gemaakt wordt; dit was echter dus niet het geval.
Het bedrijf kon van tevoren ons geen prijsindicatie gegeven; het enige wat dhr vermeld was dat het 30 euro voorrijkosten waren.
Het was absurd duur voor een kwartier werk! (denk aan 400 euro) en slechte kwaliteit van werken.

De oplossing

Ik wil graag een vergoeding voor het kapot maken van ons kozijn. Ik vind ook dat het niet normaal veel geld is wat wij betaald hebben!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker Jan Willem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Jan Willem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen