Klacht Slotenmaker Jan Willem: Oplichting in een situatie waarbij hulp noodzakelijk was wegens buitensluiting van huis.

Jax

Na buitenshuis gesloten te zijn geraakt om 7 uur ‘s ochtends ( op 20/07/19) met een peuter van 2.5 jaar heb ik Jan-Willem.nl gebeld om te komen helpen. Deze organisatie heeft mij opgelicht door na 1.5 uur op te komen dagen, het slot uit te boren en te vervangen en vervolgens in huis een factuur te overhandigen van 783,47 euro. Er werd mij verteld dat het bedrag ter plaatse betaald diende te worden en of ik even mijn handtekening kon zetten onder de factuur omdat ik toestemming had gegeven om het slot uit te boren en met een nieuw slot instemde. Met stomheid geslagen en in de situatie destijds heb ik getekend en betaald . In een situatie als deze denk je om je veiligheid en denk je er ook niet eerst aan om een bedrijf door te lichten voordat je om hulp vraagt....Ik hoop dat er een oplossing wordt geboden en kosten kunnen worden terug betaald aangezien medewerkers (of het hele bedrijf) zo corrupt is als maar kan. Misbruik maken van mensen in een situatie van nood is een vreselijk daad en ‘ bad karma’ zal volgen.

Terugbetaling van de gigantisch hoge kosten en excuses voor het misbruiken van goede en onschuldige mensen.

Wij vinden dat Slotenmaker Jan Willem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Jan Willem?