Klacht Slotenmaker Jan Willem: Teveel betaald voor het openmaken van een deur

ntsimone82

OPLICHTERS: SLOTENMAKER JAN-WILLEM
Nadat ik vorige week mezelf had buitengesloten, heb ik de eerste en beste slotenmaker in Zaandam gebeld. Via Google kwam ik bij SLOTENMAKER JAN-WILLEM. Dit bleek een grote fout te zijn.

Ik had mijn sleutels aan de binnenkant van de deur zitten, dus ook met de reserve sleutels kwam ik er niet in. Helaas heb ik niet verder gezocht dan de eerste beste Google hit, en kwam terecht bij Slotenmaker Jan Willem. Er is geen Jan Willem. Deze site wordt gerund door een stel jongens, die misbruik maken van mensen in ‘noodsituaties’. Mensen bellen in paniek een slotenmaker zonder prijzen te checken. Mijn advies, zoek op Google eerst een aantal slotenmakers en bel ze en VRAAG naar een prijs alvorens je ze laat komen. Anders ben je geneigd veel te veel te moeten betalen. Ik heb in totaal € 216,00 (€149,- openmaken deur, €30,- voorrijkosten, ex BTW) moeten betalen voor even een paar minuutjes ‘flipperen’. Heel gemakkelijk met een flexibel kaartje tussen de deur en de deur ging open (flipperkaarten zelfs online te bestellen of zelf makkelijk te maken met een placemat, van sterk flexibel plastic).

Nadat ik netjes betaald had en de ergste schrik en paniek over was, ging ik toch denken dat het best veel geld was. Ik ben gaan zoeken online en zie dat er heel veel mensen belazerd zijn op deze manier. Veel mensen zijn honderden euro’s meer kwijt geweest, dus ik heb nog relatief ‘mazzel’ gehad.

Ik heb slotenmaker Jan Willem door een collega laten bellen en hem laten informeren naar de prijzen voor een buitensluiting, puur om even de prijs te checken. Hij kreeg te horen dat het €75,00 voor het openmaken van de deur was en €25,00 voorrijkosten. Dit is dus de helft van wat ik heb moeten betalen. Toen ik ze later zelf nog een keer belde om dit ter sprake te brengen zeiden ze alleen maar dat de monteur een ZZP’er was (genaamd Sammy/Semmie) en dat hij de monteur contact zou laten opnemen. Dit is nooit gebeurd. Iedere keer als ik bel hangen ze of op of zeggen ze hetzelfde, maar word ik nooit terug gebeld.

De website is nep. Je kunt zogenaamd recensies achterlaten, maar zodra je ze wilt beoordelen en iets wilt posten krijg je een error message. Met het contactformulier gebeurt er precies hetzelfde, ERROR messsage. Het is een NEP internet bedrijf met een 085- nummer.

Ga dus nooit in zee met deze gasten, het zijn oneerlijke, immorele mensen die nog nooit van KARMA hebben gehoord.

Graag zou ik een eerlijke prijs betalen voor de geleverde diensten. Dit betekent dat ik graag een deel van het bedrag terug gestort zie.

Wij vinden dat Slotenmaker Jan Willem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Jan Willem?