Klacht Slotenmaker Jansen: Extreem hoge tarieven

Jadi97

Op 2-9-2016 is bij de voordeur van de studentenkamer van mijn zoon het slot vervangen omdat de sleutel in het slot was afgebroken. Dit was op Mariënburgstraat 23, 6511 RL in Nijmegen. Na een half uur werk moesten we € 603,19 afrekenen. Bizar hoge bedragen staan er op de rekening. Bij navraag bij andere slotenmakers blijkt dat dit absoluut geen normale tarieven zijn. Het slot zelf, waarvoor ik € 200,- betaalde, blijkt bijvoorbeeld maar € 50,- te kosten. Het starttarief € 159,- (+ €79,50 avondtoeslag) wordt ook niet door andere slotenmakers gehanteerd.

Ik heb mijn klacht telefonisch bij de slotenmaker gemeld. Na een poosje verbrak hij de verbinding.

Ik wil de helft van het betaalde bedrag terug. Volgens de tarieven van andere slotenmakers zou dit een redelijk bedrag moeten zijn.

Wij vinden dat Slotenmaker Jansen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Jansen?