Klacht Slotenmaker Jansen: Extreem hoge tarieven

Klachtnummer
# 185570
Gebruiker
Jadi97
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2-9-2016 is bij de voordeur van de studentenkamer van mijn zoon het slot vervangen omdat de sleutel in het slot was afgebroken. Dit was op Mariënburgstraat 23, 6511 RL in Nijmegen. Na een half uur werk moesten we € 603,19 afrekenen. Bizar hoge bedragen staan er op de rekening. Bij navraag bij andere slotenmakers blijkt dat dit absoluut geen normale tarieven zijn. Het slot zelf, waarvoor ik € 200,- betaalde, blijkt bijvoorbeeld maar € 50,- te kosten. Het starttarief € 159,- (+ €79,50 avondtoeslag) wordt ook niet door andere slotenmakers gehanteerd.

Ik heb mijn klacht telefonisch bij de slotenmaker gemeld. Na een poosje verbrak hij de verbinding.

De oplossing

Ik wil de helft van het betaalde bedrag terug. Volgens de tarieven van andere slotenmakers zou dit een redelijk bedrag moeten zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker Jansen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Jansen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen