Klacht Slotenmaker-koning: [woord verwijderd door moderator]

Gedupeerde

Helaas mijn sleutel zat nog aan de binnenkant van mijn deur en nu?
Slotenmaker via google gezocht. Ik dacht nog pas op tv geweest dat slotenmakers torenhoge tarieven hanteren, maar ja je deur moet open.

Ik bel met "slotenmaker-konig"en krijg een buitenlands accent sprekende meneer aan de lijn. Ik stuur iemand bij u langs tussen 20-a40 min is hij er.
Prima ik denk dan wacht ik wel even. na een uur word ik gebeld hij is later. stoom komt uit oren maar oke. Ik zeg wat gaat dit kosten €30,- voor rijkosten en dan pas kan hij inschatten na het zien van probleem, wat verdere kosten zijn.
Bij annulring 50,- extra. Ik zeg annulering u moet toch constateren hoe en wat voor dat geannuleerd word. Goed dikke Mercerdes AMG ( zei buurvrouw) parkeerde een sraat verder. Hij noemt de helft van zijn tarieven en gaat aan de slag. En ik kwam er toen achter dat hij ZZp-er is nou goed kan. Maar ik zeg die man op uw website is dat de werkgever hij wilde foto zien maar nee dat was man van website niet. Uit eindelijk slot is er uit je ben blij dat je binnen ben en de hond ook. Wat nu wel slot geen slot. Ik heb ander bedrijf gevraagd wat slot kost dus besloten geen slot te doen. Dus betalen. Schade is €355,55 incl. Bon zonder adres gegevens maar ik zag op zijn eigen bon Lockservice uit rotterdam staan Hendrikstraat. ik zeg oook gek bon zonder bedrijfsgegevens ja ik ben zzp er en bon gaat naar opdrachtgever u krijgt een kopie maar op pin bon staan gegevens. U raad het al Plumberservice BV, Heerhugowaard. Deze opgezocht en mobiel nummer gevonden. Accent sprekende meneer noemde zijn naam niet en is geen loodgieter en verbrak de verbinding. Inmiddels bij poliie melding gemaakt en vind ik mezelf dom dat ik ingetrapt ben maar he. je bent alleen en wat moet je met vreemde mensen waar je niet van wint, en ze je adres hebben. Inmiddels weet ik dat je bedrijf met een keurmerk label (nsg dacht ik) moet bellen.

Tegen houden en eventueel geld terug halen

Wij vinden dat Slotenmaker-koning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-koning?