Klacht Slotenmaker-koning: Extreem hoge kosten voor het openboren van het slot

Klachtnummer
# 395738
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

komt niet na wat op internet staat:
volledige transparantie over de kosten. Vooraf geen prijsopgave ontvangen en liet mij voor nog geen 10 minuten werk € 569.00 betalen voor het slot openboren. Geen nieuw slot laten monteren. Hierop gebeld naar het centrale nummer van hun website. Moet een e-mail sturen naar info@mk-notservice.de voor klachten, verwacht zeker geen reactie.

Gewenste oplossing

Restitutie van een groot deel van het bedrag, zeker €400,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker-koning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-koning?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen