Klacht Slotenmaker-koning: Het bedrijf komt afspraken op de site niet na en licht klanten op met een verkeerde prijs.

Maud

Op vrijdag 06/12 belde ik naar slotenmakers utrecht naar het nummer 0854009979 om kwart voor 4. Ik vroeg of er iemand kon komen want mijn tweede slot was kapot gegaan waardoor ik mijn huis niet in kon. Ik vroeg om een schatting van een prijs, maar zelfs na aandringen kreeg ik deze niet, terwijl er op de site staat dat jullie van te voren transparanten prijzen aangeven. De man gaf aan dat het 1 uur zou duren, wat al vrij lang was aangezien op de site staat dat jullie binnen 20-30 minuten ter plaatsen zouden zijn.

Vervolgens duurde het in totaal 2 uur voordat de slotenmaker aankwam. Inmiddels was het 18:00 en donker en had ik zelf savonds een afspraak, dus was het cruciaal dat ik mijn huis in zou kunnen. Jullie hebben daar als bedrijf misbruik van gemaakt. Toen de jongen ter plaatsen was vroeg ik hoeveel het zou gaan kosten, hij zei 240. Ik wist door mezelf in te lezen op internet dat dit eigenlijk veel te veel geld was, maar ik moest echt mijn huis in dus zei alsnog ja.

Het enige wat hij heeft gedaan is het slot opbreken en hier deed hij maar 10 minuten over. We gingen naar boven om de betaling gereed te maken en toen kwam hij op een bedrag van 370 euro!!!! Ik ben een student en voor mij is dit een belachelijk bedrag. Eigenlijk kon ik dit niet betalen maar had ik nog iets op mijn spaarrekening. Ik werd erg boos want we hadden een bedrag van 240 euro afgesproken. Vervolgens vertelde hij mij dat er nog BTW en materiaalkosten bijkwamen en dat hij dit wel had vertelt. De materiaalkosten gaan nergens over omdat hij alleen een boor heeft gebruikt en je daar nooit 30 euro extra voor kan vragen. Hij had van te voren duidelijk mogen aangeven want de manier hoe hij dit aanpakte voelt voor mij als een valstrik. Zeg gewoon gelijk dat het 370 gaat kosten.

Voor mij voelt dit als oplichterij. De hoge prijs die jullie vragen zou komen doordat jullie een snelservice zijn. Waarom heb ik dan 2 uur moeten wachten? Ook heeft hij zijn werk niet netjes gedaan. Het boren in de deur deed hij net een beetje scheef waardoor je nu kan zien dat de deur beschadigd is. Hij had dit recht kunnen doen.

Ik hoop dat jullie je verantwoordelijkheid nemen door een deel van dit bedrag terug te storten, want hoe jullie te werk gaan is ethisch gezien niet verantwoord. Jullie maken misbruik van de situatie en doen niet wat jullie beloven op de site.

Ik wil dat het bedrijf mij tegemoetkomt door een deel van het geld terug te storten, namelijk 130 euro zodat ik op de prijs kom waarvan ik dacht dat ik deze had afgesproken met het bedrijf.

Wij vinden dat Slotenmaker-koning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-koning?