Klacht Slotenmaker-koning: ik voel me in een woord afgezet

Klachtnummer
# 395531
Gebruiker
hassie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

komt niet na wat op internet staat:
volledige transparantie over de kosten. Vooraf geen prijsopgave ontvangen en liet mij voor nog geen 30 min. werk € 686.07 betalen voor het slot openboren en een nieuwe cilinder er in zetten. Hierop reclame gemaakt, maar krijg call-center en gevraagd wie bij me is geweest, moet dan een e-mail sturen naar info@mk-notservice.de voor klachten, maar ook daarop wordt niet gereageerd

Gewenste oplossing

mij geld terug betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker-koning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-koning?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen