Wij vinden dat Slotenmaker-koning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Slotenmaker-koning: Opgelicht door slotenmaker, ruim dubbele kosten dan vooraf afgegeven.
Details
Klacht
Slotenmaker-koning ingeschakeld:- 1,5 uur moeten wachten i.p.v. aan de telefoon beloofde ‘maximaal 30 minuten’.
- medewerker 45 minuten aan het werk geweest, kosten achteraf ruim €1200,- (incl. nieuw slot á € 399).
- vooraf afgegeven inschatting €498 (incl. nachttoeslag, terwijl we ruim
voordat deze inging hebben gebeld, door de wachttijd kwamen we in nachttarief).
Gewenste oplossing
Gedeelte van de rekening terugbetalen: €1231,66 voor nog geen 45 minuten werk kan niemand verantwoorden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.