Klacht Slotenmaker-koning: Opgelicht door slotenmaker, ruim dubbele kosten dan vooraf afgegeven.

Klachtnummer
# 430321
Gebruiker
Oplossinggezocht!
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slotenmaker-koning ingeschakeld:
- 1,5 uur moeten wachten i.p.v. aan de telefoon beloofde ‘maximaal 30 minuten’.
- medewerker 45 minuten aan het werk geweest, kosten achteraf ruim €1200,- (incl. nieuw slot á € 399).
- vooraf afgegeven inschatting €498 (incl. nachttoeslag, terwijl we ruim
voordat deze inging hebben gebeld, door de wachttijd kwamen we in nachttarief).

Gewenste oplossing

Gedeelte van de rekening terugbetalen: €1231,66 voor nog geen 45 minuten werk kan niemand verantwoorden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker-koning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-koning?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen