Klacht Slotenmaker Kuijpers: Geen gecertificeerde sloten geleverd die wel besteld zijn.

Opgelicht#219

Hij zou gecertificeerde sloten plaatsen in een tankstation, omdat bij een beroving van een
medewerker de sleutels zijn meegenomen. Er stond een medewerker achter de kassa toen de sleutel makers kwamen , deze heeft geen verstand er van dus is er van uit gegaan dat het klopte. En heeft ook betaald € 1021.00 . Wat bleek het waren gewone cilinder sloten. Ook de sleutels kosten hiervan € 40.00 per stuk. We hebben daarna gebeld voor uitleg waarom hij dit niet de gecertificeerde sloten er in heeft gemaakt, ontkende hij dat we daarom hadden gevraagd. Voor gewone sloten is dit extreem duur maar blijkbaar vind hij dit ook normaal.
Verder overleg is niet mogelijk op de eis dat we de juiste sloten erin wilde doen, hing hij de telefoon op.

Dat hij de juiste gecertificeerde sloten er in zet waar ook betaald voor is

Wij vinden dat Slotenmaker Kuijpers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Kuijpers?