Klacht Slotenmaker Kuijpers: Onduidelijkheid over de kosten op voorhand

N.H. Haasjes

De deur was dichtgetrokken met de sleutel aan de binnenzijde.
Slotenmaker Kuijpers kwam. Kosten werden kort doorgesproken, ongeveer 220 euro op een doordeweekse dag tijdens kantoortijden. Belachelijk hoog in mijn ogen, maar ik moest naar mijn werk en had geen tijd om op een andere slotenmaker te wachten en ben akkoord gegaan. Na 30 seconden flipperen met een kaartje was de deur open. Toen ik de factuur moest afrekenen bleek het bedrag opeens bijna 350 euro. Hierin zaten materiaalverbruik en kosten voor het flipperen, ook bleek de Btw niet in het oorspronkelijke bedrag opgenomen te zijn, dit was mij vooraf niet duidelijk. Ik heb direct aangegeven dit niet te betalen, na contact met de klantenservice zijn de materiaalkosten van de rekening gehaald. Ik heb uiteindelijk 270 euro betaald. Schandalig veel natuurlijk voor nog geen 5 minuten op locatie. Het initiële bedrag van 223 euro is in mijn ogen een absurd bedrag dat niet in verhouding staat voor het geleverde werk, maar daar ben ik mee akkoord gegaan. Het achteraf berekenen van Btw terwijl niet op voorhand goed duidelijk is gemaakt dat de kosten zonder Btw zijn vind ik absoluut niet in de haak. Zeker ij dit soort bedragen moet je als klant weten waar je aan toe bent en dat wist ik niet.

Btw terugbetalen.

Wij vinden dat Slotenmaker Kuijpers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Kuijpers?