Klacht Slotenmaker Kuijpers: Oplichting door kuijpers slotenmaker

Klachtnummer
# 363943
Gebruiker
C. Seegers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze hebben bij mij ingebroken En hebben ze sleutels meegenomen
Nu heb ik op internet een bedrijf gezocht kuijpers (leek me wel een degelijke naam voor een slotenmaker)om de sloten te vervangen
Achteraf heet dit bedrijf am slotenmaker en zit in weert
Ik vroeg vooraf wat het zou gaan kosten dat weet ik nog niet en alles wordt vergoed door de verkering zei hij
Na de werkzaamheden kwam hij met een rekening van bijna 2000 euro of ik die wilde pinnen
Ik dacht dat gaat via de verzekering maar die keren maar 750 euro uit
Dus dit bedrijf heeft mij 1250 euro door de neus geboord
Nu heb ik zelf nieuwe sloten gehaald en vervangen en de sloten die hij heeft gezet komen uit een andere woning aangezien aan alle sloten oude verfresten zitten nu heeft hij mijn oude sloten en sleutels meegenomen dus grote kans dat deze in de volgende woning worden gezet
De naam van mijn oude sloten is buva sleutelnummer e56345

De oplossing

Dat ik alle kosten vergoed krijg inclusief het bedrag dat ik nu weer aan nieuwe sloten kwijt ben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker Kuijpers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Kuijpers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen