Klacht Slotenmaker ONBEKEND: Waarschijnlijk opgelicht

Klachtnummer
# 355121
Gebruiker
Tuijnvrouw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben huishoudelijk ondersteuner bij een mevrouw van 85 jaar.
Na schilderwerk aan de deur kon mevrouw op een zondag, nadat ze de deur achter zich had dichtgetrokken om een boodschapje te doen, bij terugkeer probeerde mevrouw de deur open te doen met haar sleutel.
Maar ze kon er niet in. Mevrouw heeft altijd een sleutel bij de buren liggen dus meteen actie ondernomen dus! De buren hebben een sleutelmaker erbij gehaald. Eind stand kostenplaatje: €408,79
Maar mevrouw heeft de maandag daarop wel nieuwe sleutels erbij moeten maken.

De oplossing

Er is een factuur uitgeschreven zonder een naam van opdrachtgever en geen telefoonnummer. Het kostenplaatje was eerst €300 maar eindstand was het bedrag €408,79

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker ONBEKEND hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker ONBEKEND?