Klacht Slotenmaker-prins.nl: 5 min. Kost €230????????

manii

Afgelopen vrijdag deden wij de voordeur achter ons dicht en wilde het op slot draaien. Echter bleef het slot draaien. We kregen de deur niet meer op slot. We hebben toen gebeld met het bedrijf slotenmaker-prins.nl. We hebben de situatie uitgelegd en gevraagd hoeveel de kosten zullen zijn. In eerste instantie werd de vraag genegeerd en werd er gelijk gevraagd naar ons adres. Na dat zij ons anders hadden vroeg ik opnieuw hoe het zat met de kosten. Zij gaven aan dat het per situatie verschild en dat zij geen indicatie konden geven maar dat zij geen voorrijkosten berekenen. En dat er binnen 20 min. iemand bij ons voor de deur zou staan.

De monteur die na 20 min. voor onze deur stond kon ons naar onze verbazing wel een prijzenlijst zien en gaf nog aan dat als wij hem niet laten werken dat hij voorrijkosten zou berekenen. Want voor een voordeur alleen openen berekenen zij al € 230,-. Terwijl hij binnen 5 min. onze voordeur opende. Het bevreemd mij dat hij voor 5 min. werk een bedrag vraagt voor € 230,-. En dat de monteur gelijk de prijzenlijst kon laten zien terwijl er telefonisch werd gezegd dat het bij iedere situatie verschild. Ik voel me als consument ook zeer belazerd. Vooral omdat ik op dat moment letter geen kan op kon.
Ik heb gebeld met het bedrijf maar kan geen officiële klacht indienen per mail.

Een excuus voor het feit dat er geen indicatie van prijzen telefonisch word besproken. En een compensatie want het is belachelijk dat he voor 5 min. werk een bedrag betaald van € 230,-

Wij vinden dat Slotenmaker-prins.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-prins.nl?