Klacht Slotenmaker-prins.nl: Bedrag staat niet in verhouding met werkzaamheden.

evanota

Op dinsdag ochtend om 08:13 heb ik gebeld met de vraag of ze mij konden helpen met het openmaken van mijn voordeur. Mij werd verteld dat dit kon en dat de monteur er tussen de 20 & 40 minuten zou zijn. Dit was niet het geval. De monteur kwam uiteindelijk pas om 09:53 aan.

Vervolgens heeft de monteur mijn deurknop eraf gesloopt zodat ik de deur met een tang kon openen. Het enige wat hij heeft gedaan is dus, met een schroevendraaier mijn deurknop eraf slopen. Hij was hier pak en beet 10 minuten mee bezig.

De monteur rekende het bedrag van 239 voor een defect driepuntssluiting, echter heeft hij niets aan deze driepuntssluiting gedaan. Ik begrijp dat ik 35 euro moet betalen voor het voorrijden, dat is een normale prijs wat mij betreft. Echter vind ik het belachelijk dat ik voor een klusje van niets, waarbij ik eigenlijk nog verder van huis was, in totaal 367,72 euro moet aftikken. Ik heb vervolgens iemand anders moeten laten komen om het te repareren, dit koste mij nog 312 euro extra.

Daar bovenop heeft de monteur mij van tevoren niet kunnen vertellen wat het zou gaan kosten. Als ik dit van tevoren geweten had, had ik iemand anders gebeld.

Ik voel me flink opgelicht als ik de prijs met de werkzaamheden vergelijk.

Een compensatie voor het te laat komen. Ik miste hierdoor een belangrijke afspraak. Herberekening van de kosten, er is minder werk geleverd dan beschreven.

Bijlagen

Wij vinden dat Slotenmaker-prins.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-prins.nl?