Klacht Slotenmaker-Services: Geld terug geven

K. Reinaerts

Ik ben moeder van drie kinderen en mijn jongste dochter is door een syndroom erg kwetsbaar. Ik was totaal in paniek toen ik mezelf buitensloot en niet meer in mijn huis kon. Slotenmakers hadden het druk dus ik ben gaan googlenen. Ik vond een lokale slotenservice... dacht ik. Een lokaal nummer werd doorverbonden naar een centrale en binnen 20 minuten stond iemand bij mij aan de deur. Totaal overrompeld ging ik akkoord met de aangeboden service. De gemaakte kosten kon ik terugkrijgen van mijn inboedelverzekering. Daar geloof ik niks meer van, ik geloof echt dat ik 500 euro armer ben. De geboden service is van slechte kwaliteit 150 euro arbeidsloon voor 30 minuten werken ... een nieuw slot dat echt niet inbraakproof is voor 140 euro.... en nog meer vage kosten dat ik hierin getrapt ben daar schaam ik me echt voor. Ik voel me bedrogen en dat misbruikt.

Ze moeten hij diensten goedkoper aanbieden... dezelfde service kun je ook voor 150 euro aanbieden

Wij vinden dat Slotenmaker-Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-Services?