Klacht Slotenmaker-Services: oplichterij maken een grote gat in de deur en niks gerepareerd

Zout

ik heb om 8 uur gebeld met het verzoek om een monteur bij mij langs te komen. De insteekgrendel van de achterdeur zit vast. volgens hun website zou hij binnen 30 minuten zijn. Hij was om om 11:15 uur. De monteur was geen vakman hij heeft een grote gat in de deur gemaakt ( geforceerd) en de deur open gemaakt. hij heeft geen insteekgrendel bij en hij ging vandoor met 250 euro. ik moest betalen anders wordt het een vechtpartij.
ik heb het bedrijf meerdere malen gebeld om een klacht in te dienen. zij geven aan dat ze het werk aan derden hebben uitbesteed en ze kunnen niks aan doen. ze zijn niet aan te spreken. op de website geven ze aan dat ze proficineel en betrouwbaar. niks ervan oplichters

de helft van de kosten terug betalen als compensatie voor het beschadigde deur

Wij vinden dat Slotenmaker-Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-Services?