Klacht Slotenmaker-Services: oplichterij maken een grote gat in de deur en niks gerepareerd

Klachtnummer
# 353981
Gebruiker
Zout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb om 8 uur gebeld met het verzoek om een monteur bij mij langs te komen. De insteekgrendel van de achterdeur zit vast. volgens hun website zou hij binnen 30 minuten zijn. Hij was om om 11:15 uur. De monteur was geen vakman hij heeft een grote gat in de deur gemaakt ( geforceerd) en de deur open gemaakt. hij heeft geen insteekgrendel bij en hij ging vandoor met 250 euro. ik moest betalen anders wordt het een vechtpartij.
ik heb het bedrijf meerdere malen gebeld om een klacht in te dienen. zij geven aan dat ze het werk aan derden hebben uitbesteed en ze kunnen niks aan doen. ze zijn niet aan te spreken. op de website geven ze aan dat ze proficineel en betrouwbaar. niks ervan oplichters

De oplossing

de helft van de kosten terug betalen als compensatie voor het beschadigde deur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker-Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen