Klacht Slotenmaker-Sleutelmaker.nl: Exorbitant duur en geen oplossing

# 197424
Bouke

Tijdens reparatie van slot in deur uiteindelijk een cilinder vervangen door een nieuwe tegen een exorbitante prijs. Op de factuur stond € 110,95. Nader onderzoek later gaf aan dat op internet zo'n cilinder minder dan € 20,- kost. Daarnaast klacht niet echt opgelost. Een slotenmaker uit het dorp die later in de week de klus af heeft gemaakt constateerde dat het niet aan de cilinder heeft gelegen maar dat een simpele schoonmaak- en smeerbeurt van ons driepunts deurbeslag het probleem op had gelost.

Ik wil compesatie voor de veel te dure cilinder die geplaatst is. Daarnaast wil ik ook compensatie voor het exorbitante uurtarief dat er is gerekend (€ 149,95 per half uur) versus de prestatie die er voor is geleverd. Voor een bedrag van bijna € 300,- per uur verwacht ik een vakman die direct had gezien dat het niet aan de cilinder lag maar dat het aan de 3-punts sluiting lag die gesmeerd moest worden. Uiteindelijk was ik iets meer dan € 350,- kwijt voor een niet goed uitgevoerde reparatie.

Wij vinden dat Slotenmaker-Sleutelmaker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!