Klacht Slotenmaker-Sleutelmaker.nl: Ingebreke blijven

Klachtnummer
# 99373
Gebruiker
Marije
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10-12 hebben wij een nieuw slot laten plaatsen via Slotenmaker-sleutelmaker. De uitvoer werd gedaan door een ZZP-er De Slotenkoning (06-15966504).
De volgende ochtend bleek het slot niet naar behoren te werken. De monteur gaf aan dat hij die dag geen tijd had om de herstelwerkzaamheden uit te voeren en stelde voor om 160 euro aan ons terug te betalen. Wij zijn daarmee akkoord gegaan.
Wij hebben regelmatig contact gezocht met de Slotenmaker-sleutelmaker om ons geld terug te krijgen, zonder resultaat.
Daarop hebben we een klacht ingediend op 23-12-14 t.a.v. klachtenbehandeling@abc-slotenmakers.nl. Wij hebben geen reactie mogen ontvangen.
Daarna hebben wij op 14-01-015 een aangetekende brief met een ingebrekestelling verzonden t.a.v. het hoofdkantoor van de slotenmaker in Nigtevecht en een afschrift naar de slotenkoning met het verzoek het bedrag op 23-01-15 op onze rekening te storten.
We hebben geen reactie ontvangen en hebben ook ons geld niet gekregen.




De oplossing

Wij willen het bedrag van 160 euro ontvangen, zoals eerder afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker-Sleutelmaker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-Sleutelmaker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen