Klacht Slotenmaker-Sleutelmaker.nl: Ingebreke blijven

Marije

Op 10-12 hebben wij een nieuw slot laten plaatsen via Slotenmaker-sleutelmaker. De uitvoer werd gedaan door een ZZP-er De Slotenkoning (06-15966504).
De volgende ochtend bleek het slot niet naar behoren te werken. De monteur gaf aan dat hij die dag geen tijd had om de herstelwerkzaamheden uit te voeren en stelde voor om 160 euro aan ons terug te betalen. Wij zijn daarmee akkoord gegaan.
Wij hebben regelmatig contact gezocht met de Slotenmaker-sleutelmaker om ons geld terug te krijgen, zonder resultaat.
Daarop hebben we een klacht ingediend op 23-12-14 t.a.v. klachtenbehandeling@abc-slotenmakers.nl. Wij hebben geen reactie mogen ontvangen.
Daarna hebben wij op 14-01-015 een aangetekende brief met een ingebrekestelling verzonden t.a.v. het hoofdkantoor van de slotenmaker in Nigtevecht en een afschrift naar de slotenkoning met het verzoek het bedrag op 23-01-15 op onze rekening te storten.
We hebben geen reactie ontvangen en hebben ook ons geld niet gekregen.

Wij willen het bedrag van 160 euro ontvangen, zoals eerder afgesproken.

Wij vinden dat Slotenmaker-Sleutelmaker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-Sleutelmaker.nl?