Klacht Slotenmaker-Sleutelmaker.nl: Zeer slechte klantenservice/ klant achterlaten met onverrichte zaken

Judith88

Doordat ik mijn achterdeur niet meer open kreeg (deur met 3 puntssluiting ) waar waarschijnlijk binnen in het systeem wat afgebroken is was ik genoodzaakt een slotenmaker te bellen.

Super handig via Google meteen de eerste de “beste” slotenmaker gepakt vanwege de zogezegd snelle service.

Monteur zou binnen een uur aanwezig zijn, dit werd helaas twee uur. Niet erg als het maar opgelost werd.

De monteur vroeg toestemming om het slot kapot te boren, die heeft hij gekregen er van uitgaand zo de deur gerepareerd te krijgen.
Helaas was dit niet zo simpel en zou de monteur de dag erna terug komen om nogmaal te proberen.

Savonds werd gebeld dat de monteur een ongeluk had gehad en niet kon komen, erg vervelend voor de monteur.
Maar ik werd geconfronteerd met het feit dat ik maar een andere monteur moest zoeken.

Hier was ik het natuurlijk niet mee eens, en heb meerder malen telefonisch contact opgenomen om tot een oplossing te komen.
Mijn telefoontjes werden niet meer geaccepteerd.

Vandaag wederom terug gebeld, en werd verzocht te wachten tot ik terug gebeld zou worden.
Na nog 45 min werd ik terug gebeld en werd er gezegd dat er deze week geen monteur kon komen, en dat ik toestemming had gegeven de deur kapot te boren.
Na meerdere malen gevraagd te hebben wanneer er wel een monteur kon komen werd de mevrouw aan de telefoon boos om mijn dwingende toon.
En ik werd afgescheept met het feit dat niemand mij zou willen helpen op deze manier en de lijn werd verbroken.

Ik heb inmiddels contact op genomen met rechtsbijstand en het advies gekregen www.slotenmaker-sleutelmaker.nl een termijn voor te stellen het euvel op te lossen, mocht dit niet gebeuren een 3e partij in te schakelen en de rekening te verhalen op www.slotenmaker-sleutelmaker.nl.

Ik heb hier een hard hoofd in omdat mijn telefoontjes geweigerd worden en de klachtenlijn van www.slotenmaker-sleutelmaker.nl niet bereikbaar is.

Het enige dat ik wil is dat mijn deur weer open gaat voor een nette/passende prijs.

Wij vinden dat Slotenmaker-Sleutelmaker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-Sleutelmaker.nl?