Klacht Slotenmaker Slim: Absurd hoge prijzen, onnodige schade, bedreiging

Opgelicht-door-SlotenmakerSlim

ATTENTIE!

Als je op zoek bent naar een goede slotenmaker, KIJK DAN VERDER!

Dit bedrijf heeft mij 737,50 euro in rekening gebracht, voor het openen van mijn deur en niets meer dan dat. In eerste instantie werd er zelfs om 900 euro gevraagd. Ik was het hier niet mee eens, dit was namelijk véél meer dan het bedrag wat in eerste instantie werd geïmpliceerd, waarop de monteur helemaal uit zijn dak ging.

Ik had geen idee wat me overkwam, en heb, heel dom, maar betaald.

Ik had geen idee wat zoiets hoort te kosten, en had dit stom genoeg niet van te voren opgezocht (50-90 euro is een normale prijs, weet ik nu).

Daarnaast waren deze zogenaamde monteurs ook zeer amateuristisch: er is erg veel schade aan de deur aangebracht, waardoor deze vervangen moet worden (dit gaat me ook nog 100'en euro's kosten). Uiteraard is Slotenmaker Slim niet bereid dit te vergoeden.

Mijn geld is weg, en ik ga er niet vanuit dat ik iets terugkrijg. Ik kan alleen voorkomen dat een ander óók word opgelicht.

WEES GEWAARSCHUWD!

Uiteraard dient Slotenmaker Slim alle kosten gerelateerd aan de beschadigde deur op zich te nemen.

Overigens ben ik pas tevreden als zij in de toekomst nooit meer iemand oplichten.

Wij vinden dat Slotenmaker Slim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Slim?