Klacht Slotenmaker-van-dijk.nl: Veel te hoge factuur deur openmaken

L. Faijdherbe

Deze zondag waren we druk bezig met de verhuizing uit ons appartement, toen we per ongeluk de deur dichttrokken met (alle ingeleverde reserve) sleutels in huis. Ik heb slotenmaker van Dijk gebeld voor het openen van de deur. Ik heb telefonisch gevraagd om een prijsindicatie, maar dat was niet mogelijk om te geven. Na een uur wachten, kregen we de factuur te zien met een bedrag van 360€ omdat het op een zondag was. De man pakte vervolgens schuurpapiertje en duwde binnen 5 minuten de deur open. Achteraf bleek dat dit bedrag excl. BTW was, ik vind het echt heel vreemd dat er een bedrag excl. wordt genoemd, want als consument gaat het om een totaalbedrag. Dit betekende dat we opeens € 420 moesten pinnen. Ik ben me echt kapot geschrokken dat je voor 5 minuten werk met een papiertje zo'n enorm bedrag kan aftikken. Zo was de één na laatste keer de deur dicht doen, opeens een heel duur grapje. Op de afschrift staat Slotenservice Azgh ipv Slotenmaker van Dijk.

Ik snap heel goed dat er een toeslag betaald moet worden voor het werken op zondag. Echter, een bedrag van ruim € 400 voor 5 minuten werk met een papiertje vind ik echt een belachelijk hoge prijs. Daarnaast mag je als organisatie niet verwachten dat iemand zomaar zo'n bedrag paraat heeft liggen, dus ze hadden op z'n minst een indicatie aan de telefoon kunnen geven. Ik zou heel graag een deel van mijn geld terug willen

Wij vinden dat Slotenmaker-van-dijk.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker-van-dijk.nl?