Klacht Slotenmaker van Hout: Afzetterij!!! Veels te hoge factuur

NLH

Wij hebben zaterdagavond 12 september 2020 gebeld met dit bedrijf wat volgens de website binnen max. 30 minuten ter plaatse zou zijn. De telefoniste was erg onprofessioneel in haar communicatie, daarbij schreeuwende baby op de achtergrond, en ze gaf aan dat de monteur er over 45 minuten zou zijn. Het was druk. Prima, een kwartier extra nog geen probleem. Na 55 min. nog geen monteur ter plaatse. Weer gebeld, dezelfde vrouw, ging de monteur bellen waar hij was, zette ons zonder waarschuwing in de wacht en meldde vervolgens dat de monteur ons zou bellen. We hebben 20 minuten gewacht, geen belletje. Inmiddels dus 1u15min aan het wachten... Opnieuw gebeld met onprofessionele telefoniste, die ons afscheepte met hetzelfde antwoord dat de monteur zou bellen. Toen ik op geagiteerde toon vroeg waar hij zich op dit moment bevond, hoe ver van ons vandaan qua reistijd en hoe lang het nog ging duren kon ze hier geen antwoord op geven. Vervolgens ineens binnen 5 min. teruggebeld door een onbekend telefoonnummer en onbekende meneer, ook van Vanhout blijkbaar: de monteur is nog bezig, hij belt u een kwartier voordat hij vertrekt van zijn klus. Meer kon hij niet vertellen; nog steeds onduidelijk hoe lang het nog ging duren en nog geen prijsindicatie gekregen. Na 2,5u wachten (!!! ipv 30 min dus!) kwam de monteur. Hij vertelde dat de monteur die normaal in Den Bosch werkt was uitgevallen en dat hij nu was ingezet, terwijl hij eigenlijk in regio Breda werkt. Hij deed afstand van VanHout door aan te geven dat hij een ZZP-er is die door het bedrijf was ingeschakeld. Het zou €300 gaan kosten om de deur open te maken, zonder schade, zonder cilinder uitboren. Daarbij kwam nog €30 voorijkosten + 50% weekendtoeslag, etc. Belachelijk hoog!! ooit in A’dam hier met ciliinder uitboren €120 voor betaald! (monteur gaf aan dat er mensen zijn die zelfs €600 of €1000 betalen - ongelooflijk!). Opdracht Geannuleerd. AFZETTERS!!!

1. Duidelijk aangeven hoe lang een klant moet wachten op hulp, ze staan per slot van rekening buiten hun huis in de kou te wachten!
2. Duidelijk vooraf aangeven hoe de prijs en factuur is opgebouwd (dus voorrijkosten, toeslagen, etcetera - het is blijkbaar niet op uurtariefbasis)
3. Niet met ZZP-ers in zee gaan die zich vervolgens distantieren van VanHout.

Wij vinden dat Slotenmaker van Hout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker van Hout?