Klacht Slotenmaker van Hout: Ik ben belazerd door de hoge bedragen en krijg daarna geen informatie meer van deze firma.

Johan

Ik ben op 5-9-2020 aardig bedonderd door deze firma. Ik was mijn sleutelbos kwijt en zij hebben mijn deur moeten openboren (249,00 en weekendtoeslag 249,00). Er zat een gat in de deur en een nieuw (supergoed) penslot moest erin. Ik heb met mijn domme kop 989,56 betaald en de deur is nog beschadigd ook. Ik wil naar de verzekering gaan met deze factuur, maar er staat geen naam op, geen nummer. Ik heb hun nummer 085-8880129 meerdere malen gebeld deze week om te vragen naar een firmanaam en naam van de monteur (ZZP). Elke dag zeggen zij: de monteur zal contact met u opnemen, uiteraard gebeurt dit niet en dat zal nooit gebeuren. Ik merk gewoon dat ik in de maling wordt genomen door deze bedriegers, en deze mensen weten precies hoe te handelen. Ik hoop hiermee mensen te waarschuwen voor deze oplichters.

Ik wil een naam van de firma op de factuur en meer uitleg over de veel te hoge prijzen.

Wij vinden dat Slotenmaker van Hout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker van Hout?