Klacht Slotenmaker van Hout: Rekening exorbitant hoog en niet correcte gang van zaken

LHumbert

Afgelopen zaterdag 5 september 2020 heeft dit bedrijf geholpen bij het openen van mijn apartement deur. Ik kontakteerde hun via de telefoonnummer die ik op slotenmaker-vanhout.nl vond.

Direkt bij aankomst van de slotenmaker werd ik redelijk onder druk gezet om een formulier te tekenen.
Toen probeerde de slotenmaker mijn apartement deur open te krijgen. Dit lukte hem eerst niet op een niet destructive manier.
Daarna werd mij verteld dat de cylinder getrokken moest worden.
Op mijn vraag van hoe veel mij dat zou gaan kosten kreeg ik als antwoord dat het zo rond €500 zou zijn, mits er geen schade zou ontstaan binnen aan de deur.
Ik had nog niet eens ja hier op gezegd, omdat ik schrok van het bedrag en moest gaan zitten, toen werd al begonnen met boren.
Na opening van de deur, gelukkig zonder schade aan de deur, werd heel snel een nieuw slot er in gezet, ookal had ik binnen nog passende sloten liggen.
Toen ik de factuur in handen kreeg stond er een bedrag van 809 euro op. Dit was toch een redelijk grote extra shock.
Op dit moment was ik te geshockeerd om echt bezwaar te maken op het bedrag, daardoor was het relatief makkelijk om mij over te halen het geld direkt over te maken. Achteraf gezien had ik dat niet moeten doen.

Het geld ging dus naar een rekening onder de naam MN Slotenservice, niet naar een bedrijfsrekening van Van Hout van wat ik kon zien.
Ook een daadwerkelijke factuur heb ik nog niet ontvangen.

Specificatie van de factuur, inruilen van het verbouwde slot voor de betaalde kosten en creditering hiervan.

Wij vinden dat Slotenmaker van Hout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaker van Hout?