Klacht Slotenmaker van Hout: Slot nog geen eens vervangen

Klachtnummer
# 484859
Gebruiker
Chinees078
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Opgelicht door de partners van slotenmaker van hout, me sleutel was afgebroken dus dit bedrijf gebeld, kwam er een monteur langs in een bedrijfsauto zonder logo etc.

Dqcjt dat de rekening tussen de 250 en 350 zou worden, eindstand was het 777 euro, en heeb geen nieuwe slot aan de buitenkant!

De oplossing

Het geld terug storten en me slot van me deur opnieuw inplaatsen want ken nou niet naar buiten. Omdat de slot alleen van binnen is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker van Hout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker van Hout?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen