Klacht Slotenmakers Delft: Noodslotenmaker heeft misbruik gemaakt van de situatie

DeClercqadvocatennotariaat

Geachte heer, mevrouw,
Afgelopen vrijdag klapte de dakdeur op ons gebouw aan de Hoge Rijndijk 306 vlak voor sluitingstijd. Op verzoek van mijn manager heb ik op internet een noodslotenmaker gezocht en http://slot24h.nl/ gevonden. Voorafgaand aan de reparatie heb ik gevraagd wat de kosten zouden zijn. De monteur gaf aan dat het in ieder geval zo'n 250 Euro zou zijn, maar dat de kosten van de sloten er nog bij zouden komen evenals 21% btw. Toen de klus (zeer slordig) geklaard was kregen wij de rekening, € 1.079,-. Er was nog een Partner van ons kantoor aanwezig om te betalen, maar toen wij dit bedrag zagen heeft hij geweigerd. De monteur dreigde om het slot er weer uit te halen. Uiteindelijk is er (na telefonisch overleg met de baas van de monteur) een bedrag betaald van zo'n € 600,- met de afspraak dat er later op terug zou worden gekomen. In het weekend hebben wij een en ander uitgezocht. De prijzen van de sloten die op de rekening stonden klopten totaal niet. Er stond voor € 389,- een veiligheidsslot op terwijl deze ongeveer € 31,- kost en het cilinderslot dat voor € 179,- op de rekening stond, kost in werkelijkheid ongeveer € 27,-. Verder stonden er op de rekening zeer grote bedragen voor uurtarief, materiaalgebruik en voorrijkosten. M.a.w. we zijn behoorlijk opgelicht.

Wij vonden het juist u over bovenstaande te informeren.

[naam verwijderd door moderator]

Een gedeelte van het geld terug en correct afwerken van de deur.

Wij vinden dat Slotenmakers Delft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmakers Delft?