Klacht Slotenmakersnel.nl: Er zijn te hoge prijzen gerekend voor het vervangen van een cilinderslot in de voordeur.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 642563
Gebruiker
petra.cremers
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Veel te hoge kosten gerekend voor het vervangen van een cilinder aan de voordeur. Spoeddienst kwam (overdag) omdat het slot van de voordeur niet meer werkte en waardoor we buitengesloten waren. Van buitenaf is de cilinder van de voordeur uitgefreesd (diamantfrees openingsmethode) en is een nieuwe cilinder geplaatst (M&C color+ SKG3). Dit alles kostte 562,-. Voor de cilinder die normaal rond de 50 euro kost is 223,85 gerekend, de overige kosten waren voorrijkosten en werk- en frees-kosten. Dit is buiten proportie. Op de factuur stond overigens niet Slotenmakersnel maar Pro Lock Server.

Gewenste oplossing

Teruggave van de teveel in rekening gebrachte kosten. Overdag openen van een deur zonder veiligheidsstrip mag niet meer kosten dan 125,- (https://www.consumentenbond.nl/inboedelverzekering/slotenmakers), de cilinder is voor 52,50 te koop (mc-sleutels.nl/mc-color-plus-2/) dus het te veel betaalde bedrag is 384,50 euro.
Geboden oplossing
Het bedrijf laat via email weten dat het "geen onjuistheden ziet in deze factuur".
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Slotenmakersnel.nl
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Cremers

    Vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaren heeft. Wij doen er namelijk alles aan om onze klanten zo tevreden mogelijk te houden.

    Het vriendelijke verzoek dit voor ons op de mail te zetten met uiteraard alle contactgegevens erbij alsmede de factuur. Dit kan naar info@slotenmakersnel.nl

    Zo kunnen wij het intern oppakken en heeft u daar zo spoedig mogelijk een reactie op.


    Met vriendelijke groet,

    Kevin
    Team Slotenmaker Snel
  2. Auteur
    Slotenmakersnel.nl
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Cremers

    Vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaren heeft. Wij doen er namelijk alles aan om onze klanten zo tevreden mogelijk te houden.

    Het vriendelijke verzoek dit voor ons op de mail te zetten met uiteraard alle contactgegevens erbij alsmede de factuur. Dit kan naar info@slotenmakersnel.nl

    Zo kunnen wij het intern oppakken en heeft u daar zo spoedig mogelijk een reactie op.


    Met vriendelijke groet,

    Kevin
    Team Slotenmaker Snel
  3. Auteur
    petra.cremers
    Datum
    Bedankt voor uw reactie, ik zal alle informatie toesturen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Slotenmakersnel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen