Klacht Slotenmakersnel.nl: Er zijn te hoge prijzen gerekend voor het vervangen van een cilinderslot in de voordeur.

petra.cremers

Veel te hoge kosten gerekend voor het vervangen van een cilinder aan de voordeur. Spoeddienst kwam (overdag) omdat het slot van de voordeur niet meer werkte en waardoor we buitengesloten waren. Van buitenaf is de cilinder van de voordeur uitgefreesd (diamantfrees openingsmethode) en is een nieuwe cilinder geplaatst (M&C color+ SKG3). Dit alles kostte 562,-. Voor de cilinder die normaal rond de 50 euro kost is 223,85 gerekend, de overige kosten waren voorrijkosten en werk- en frees-kosten. Dit is buiten proportie. Op de factuur stond overigens niet Slotenmakersnel maar Pro Lock Server.

Teruggave van de teveel in rekening gebrachte kosten. Overdag openen van een deur zonder veiligheidsstrip mag niet meer kosten dan 125,- (https://www.consumentenbond.nl/inboedelverzekering/slotenmakers), de cilinder is voor 52,50 te koop (mc-sleutels.nl/mc-color-plus-2/) dus het te veel betaalde bedrag is 384,50 euro.
Het bedrijf laat via email weten dat het "geen onjuistheden ziet in deze factuur".

Slotenmakersnel.nl
    Beste meneer, mevrouw Cremers

Vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaren heeft. Wij doen er namelijk alles aan om onze klanten zo tevreden mogelijk te houden.

Het vriendelijke verzoek dit voor ons op de mail te zetten met uiteraard alle contactgegevens erbij alsmede de factuur. Dit kan naar info@slotenmakersnel.nl

Zo kunnen wij het intern oppakken en heeft u daar zo spoedig mogelijk een reactie op.

Kevin
    Team Slotenmaker Snel
    Slotenmakersnel.nl
    Beste meneer, mevrouw Cremers

Kevin
    Team Slotenmaker Snel
    petra.cremers
    Bedankt voor uw reactie, ik zal alle informatie toesturen.

Ook een klacht indienen over Slotenmakersnel.nl?