Klacht Slotenmaker Snel: Oplichting door een een monteur van Slotenmakersnel

Klachtnummer
# 325720
Gebruiker
picardi68
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slotenmakersnel gebeld omdat ik mijn huis niet meer in kon omdat ik de sleutel aan de binnenkant had laten zitten. Binnen een uur kwam een monteur en loste het probleem op. Ik moest contant 653.30 euro betalen. De rekening zou per post komen. Er kwam geen rekening en ik correspondeerde weken met de firma. De monteur bleek een zzper waar men geen zaken meer mee deed wegens klachten. Ik kreeg 175 euro retour en men zou proberen een zelfde bedrag op de monteur te verhalen. Kennelijk is dat niet gelukt want ik hoor niets meer. Ik heb laten weten dat ik verdere stappen zou overwegen. Ik ben opgelicht onder verantwoordelijkheid van deze firma. Normaal is een bedrag van rond de 200 euro voor de klus.

De oplossing

Ik wil het te veel betaalde bedrag terug en anderen waarschuwen voor deze praktijken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenmaker Snel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmaker Snel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen