Klacht Slotenmakervandaag.nl: Hoe kan dit?

miies8

Afgelopen weekend kon ik mijn voordeur niet meer openen met de sleutel, omdat er een andere sleutel aan de binnenkant van de deur zat. Ik heb op google ingetypt slotenmaker een mijn plaatsnaam erbij, vervolgens kreeg ik contact met een centrale van Slotenmakervandaag. Aangegeven in het keuzemenu: spoed. Een medewerker zei tegen mij dat de slotenmaker binnen 30 min op locatie zou zijn. Na 55 min heb ik iemand opgezocht waarvan ik de telefoon even mocht lenen (aangezien mijn telefoon nog in huis lag) en heb ik gebeld naar Slotenmakervandaag met de vraag waar de slotenmaker bleef? Ik werd in de wacht gezet en vervolgens werd er gezegd dat hij een parkeerplek aan het zoeken was. Goed... uiteindelijk 1 uur en 15 min later (nadat ik gebeld had) was de slotenmaker er. Hij had al snel gezien dat hij mijn deur schadevrij open kon maken, daar was ik blij mee. Daarna zij hij: er hangt wel een kostenplaatje aan. Waarop ik antwoorde: dat begrijp ik (ik had in gedachte rond € 150,00). Hij pakte zijn telefoon en begon het een en ander uit te rekenen... dat is dan € 320,65!!!!! zei hij. Ik dacht eerst hij maakt een grapje, maar nee dit waren de kosten voor letterlijk 2 min werk. Hij reageerde nog met de tekst: er zijn nog duurdere slotenmakers. Omdat ik graag naar binnen wilde heb ik akkoord gegeven om mijn deur open te maken, maar dit bedrag is natuurlijk niet normaal. Het is gelukt zonder gereedschap (hij kreeg de deur open met een zelf geplastificeerd kaartje die hij langs de opening van het slot haalde (bizar). Nadat dit gelukt was, wilde ik mijn pinpas gaan pakken om af te rekenen, maar ik kon niet pinnen bij hem (terwijl dit wel op de website aangegeven staat). Ik mocht hals over kop € 320,00 gaan pinnen bij een pinautomaat, om dit vervolgens handje contantje aan meneer te geven. Opsomming kosten: Voorrijkosten: € 35,00, Starttarief incl. 45 min arbeid: € 145,00 (bij mij 2 min werk gehad), Weekendtoeslag: € 85,00, BTW: € 55,65. Ik kreeg een factuur zonder bedrijfsnaam o.i.d. en ik hoefde geen handtekening te zetten.

Zijn er nog meer van dit soort klachten?

Normale prijs, ook voor de volgende gedupeerden.

Wij vinden dat Slotenmakervandaag.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmakervandaag.nl?