Klacht Slotenmaster: slotenmakerteamsterdam.nl echt niet te vertrouwen!

Stephanie86

Iemand van het bedrijf "Slotenmaster" kvk 65603397 en website www.slotenmakerteamsterdam.nl kwam langs om een deur te openen en het slot te vervangen (deur met een enkel slot) om 17 uur in de middag. Eerst zeiden ze dat ze eerst moesten komen kijken en toen ze hier waren gaaf hij een bedrag aan. Nadat de dienst was uitgevoerd zei hij dat de servicekosten nog erbij kwam en uiteindelijk werd een slot €404. Dit hoog bedrag voor een slot! Wat ook raar aan was is dat hij graag wou dat ik contant betaalde terwijl ik zei dat ik graag wou pinnen. Hij bleef op hameren dat hij liever contact wou en dat ik eventueel met hem mee kon rijden om het te pinnen om contant te betalen. Ik zei dat ik genoeg te doen had en dat ik graag wou pinnen want hij had wel eerder aangegeven een pin apparaat bij zich te hebben. Ik heb consumentenbond gebeld en uitgelegd en het Consumentenbond zei dat de gemiddelde tarief van dit service rond de €200 max moet uitkomen. Dit wil zeggen dat ze €204 meer hebben gevraagd. Ik heb daar teruggebeld en beleefd gezegd dat het niet normaal te duur was geworden heeft die gewoon opgehangen. Daarna belde ik terug pas na de 6de keer heeft die opgenomen en hij deed heel onprofessioneel aan de telefoon en weer opgehangen. Dit bedrijf is dus echt niet te vertrouwen!

Het deel wat boven het gemiddeld tarief is voor dit service terug krijgen

Wij vinden dat Slotenmaster hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slotenmaster?