Klacht Slotenmeester: Keihard opgelicht

Klachtnummer
# 339835
Gebruiker
Kevinn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zijn langsgekomen voor een meerpuntssluiting te vervangen. Vervolgens hebben ze huidige meerpuntssluiting meegenomen, zouden nieuwe bestellen ivm “maatwerk”. Nooit meer wat van ze gehoord en ik krijg ze niet meer te pakken. Er is al betaald voor alles maar nu is er een meerpuntssluiting meegenomen en alles betaald en hebben we niks.

Gewenste oplossing

Fatsoenlijke plaatsing meerpuntssluiting die we besteld hebben.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenmeester?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen