Wij vinden dat Slotenspeciaalzaak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Slotenspeciaalzaak.nl: Defect slot
Details
De klacht
Eind december heb ik een slot gekocht bij Slotenspeciaalzaak.nl. Na enkele weken wilde het slot niet meer open waardoor ik mijn fiets niet meer van het slot kon halen. Na e-mail contact werd mij aangeboden om het slot om te wisselen voor een nieuwe.Gelijk bij ontvangst merkte ik dat het slot niet helemaal soepel werkte, maar op advies van medewerker Joost Eggink heb ik het toch een kans gegeven. Na enkele weken loopt het slot weer helemaal vast. Verhaal halen bij Slotenspeciaalzaak.nl lijkt aan dovemansoren gericht, want ik krijg geen antwoord. Ondertussen is de mailwisseling al 12 mailtjes lang en loopt dit alweer enkele weken. Ik wil het slot retourneren en mijn geld terug.
De oplossing
Ik wil het slot, wat gewoon niet meer open of dicht gaat, retour sturen en mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.