Klacht Slotenspeciaalzaak.nl: levering is niet volgens hun afspraken,beantwoorden de emails niet

Klachtnummer
# 271874
Gebruiker
Agrotech64
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een art 3 slot besteld,en het zou de volgende dag geleverd worden.
ik had het slot op 30-08 besteld

De oplossing

zsm mijn bestelling ontvangen,en als ze de levertijden niet halen of haalbaar zijn de site aanpassen,met hun levertijden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slotenspeciaalzaak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slotenspeciaalzaak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen