Wij vinden dat Slotenspeciaalzaak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Slotenspeciaalzaak.nl: Misleiding over afleverdatum
Details
Klacht
Ik heb op vrijdag een slot besteld en deze zou de volgende dag geleverd worden. Dit was voor mij de reden om via deze site te bestellen. Helaas heb ik zaterdag niets ontvangen. Vandaar dat ik ze meteen gemaild heb. Ik kreeg op maandag een reactie waarin mij medegedeeld werd dat het klopt dat ie het niet op zaterdag geleverd heb gekregen. Ze leveren namelijk nooit op zaterdag en zondag.Dat vond ik vreemd omdat in een tabel op hun site uitdrukkelijk vermeld staat dat bij bestellen op vrijdag de levering op zaterdag zal plaatsvinden (mits op voorraad). Ik heb ze gemaild dat dit misleidend is, maar hier geen reactie op ontvangen. Tevens heb ik ze verzocht om de informatie op hun site aan te passen aangezien ze niet op zaterdag leveren. Dit hebben ze niet gedaan. Hiermee worden klanten dus bewust misleidt en dat is onacceptabel.
Zie https://www.slotenspeciaalzaak.nl/verzending onder het klopje leveringsvoorwaarden.
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf de onjuiste informatie op de website aanpast. Ze moeten geen beloftes doen waarvan ze op voorhand weten dat ze die niet na gaan komen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.