Klacht Sluitallesaan.nl: Weigeren geld terug te storten

P.B.

Via Ziggo op sluitallesaan.nl gekomen. Heb daar 2 Wifi Range Extenders gekocht. Na enkele weken begonnen al beide regelmatig uit te vallen. Heb dit gemeld en mocht ze terugsturen en heb vervangende exemplaren gekregen. Hier ook weer precies hetzelfde mee. Ook deze vielen weer vaak uit. Daarop aangegeven dat ik de producten terug wilde sturen en mijn geld teruggestort. Hier wilde ze echter niet aan beginnen omdat het buiten de door hun gestelde zichtermijn was. Aangegeven dat het duidelijk over een ondeugdelijk product ging en ik als consument recht heb op het terugstorten van mijn volledig aankoopbedrag inclusief 1x verzendkosten voor retourzending. Dat de wet boven hun algemene voorwaarden staat was voor hun niet belangrijk. Ze hielden vast aan hun eigen voorwaarden. Na tig keer gemaild te hebben kom ik er nog steeds niet doorheen. Heb de nu ook Ziggo op de hoogte gebracht van de klacht. Wellicht dat zij wel iets voor elkaar kunnen krijgen.

Terugstorten van volledig aankoopbedrag incl. 1x verzendkosten

Wij vinden dat Sluitallesaan.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?