Klacht Sluitallesaan.nl: zeer slechte service

Peter

Sluitallesaan.nl noemt zich de webshop van Ziggo en zo kwam ik hier terecht om wifi versterkers te kopen. Al snel bleek dat het niet werkte en ik mocht op basis van garantie omruilen, ik kreeg echter dezelfde terug en natuurlijk werkt het dan weer niet. Ik mocht toen alles terugsturen, maar kreeg geen geld terug omdat er een scheurtje in het karton van de binnendoos zat, na betaling van 6 euro kreeg ik de produkten weer terug. Na veel mails mocht ik het wederom terugsturen, maar kreeg slechts 80% van de prijs terug. Ziggo distantieert zich van deze werkwijze evenals de fabrikant Sitecom.
Via de rechtsbijstandverzekering is het uiteindelijk opgelost, want als consument sta je met de rug tegen de muur bij deze webshop.

De rechtsbijstandsverzekering heeft het voor mij opgelost, omdat sluitallesaan.nl geen enkele moeite doet om de consument tevreden te stellen.
Ziggo heft deze klacht ook in behandeling genomen omdat sluitallesaan.nl zich de webshop van Ziggo noemt.
Ziggo heeft mij overigens keurig geholpen

Wij vinden dat Sluitallesaan.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!